söndag 16 maj 2010

Förresten..

Så gick Sagas dop jätte bra:) Hon sköte sig hela dagen, mer storebror som var lite svå att ha att göra med:)Sprang, hoppade och lekte i kyrkan under dopet så prästen kollade surt på han flera ggr:) Men jag brydde mig faktiskt inte så mycket. Tyckte att det inte spelade någon roll, var vårt dop.. bara släkt och vänner så varför kunde han inte få bara va!Saga fick en massa fina saker och vi bjöd på frallor och tårta! Nu är det mest skönt att det är över tycker ja!

Lillfia är nu 3½ månad å jag vet inte riktigt vart tiden tagit vägen!

Vaknade förresten kl 05 idag av en helt klar vaken Saga, men bara till att gå upp:) Idag ska vi gå bort me stora prinsen till myggan och jag ska väga Saga uppe på bvc i b-måla! Hoppas att hon börjat följa sin kurva igen.. har nämligen inte vart så gnällig som hon var då hon inte följde den. Andreas ska jobba över i kväll till halv sju, men mig gör de inget.. vaknade på rätt sida idag.. så idag kan nog inget gå fel känns det som;)

1 kommentar:

  1. det ska man inte bry sig om, barn har rätt att röra sig i kyrkan säger alla andra präster kan va att hon verkar gammal

    SvaraRadera