tisdag 11 maj 2010

Första metardag å dop.

Idag har Elliot art hosdagmamman hela dagen så jag har får mig lite egentid både me och utan Saga (medans hon sovit). Riktigt skönt! Andreas jobbade över 2 överbeådrade timmar och kom hem kl halv sex i stället. Grabbarna mina har vart ute i kväll å haft Hans på beök med traktorn, lastat bort alla stora stenar vi haft runt huset, sedan fixandes av grunden. Så nu börjar de hända lite där ute;)..kanske att vi kan dra igång med målning av grunden nästa vecka?? Torsdag drar vi till Ödevata på första metardagen.. föra året tror jag Pappa å dom hade 1000 beökare?har jag för mig!..men hoppas på bra väder bara!

Lördag blir det dop för Saga Emelie Åkesson. Japp vi har valt Andreas efternamn, har även ändrat Elliots efternamn till Åkesson från Aronsson. Känns skönt att ha det gjort, nåt jag tänkt mycket på! Nu är det bara jag kvar:)..när det blir återstår att se.

Har börjat med modersmjölkersättning till Saga, eftersom min mjölk inte räcker till längre. jag har försökt få igång det själv men går inte, å känns som de blir trögare å trögar att få igång mjölken när hon suger. kan ´ta flera minuter innan det kommer i gång. Sedan finns de inte så mycket i brösten utan jag får skifta å skifta för att hon ska få i sig lite extra..! För er som mjölken tagit slut eller inte räckt till.. hur kände ni detta??tacksam för svar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar