lördag 12 februari 2011

Uppdatering

Att Saga blivit 1 år har firats och firats med nära och kära:) Att hon blivit så stor kan jag inte rikigt fatta. Hon gick på sin födelsedag:).. Men valde att krypa en del oxå. Nu har det gått yttligare några dagar och nu går hon hela tiden:)Krypandet sker ändast nån enstacka gång per dag. Hon är för härlig:)Att man kan älska nån så otroligt mycket! Att man kan älska sina barn så otroligt mycket!

Elliot fyller hela 3 år i mars, då blir det massa kalas igen:) Strax däefter måste vi börja packa igen:/. Känns inte så kul, när vi nyss packat och packat upp.! Har fått upp funderingar i huvet om vi verkligen gör rätt?.. Men hur surt de än känns att flytta från hus till lägenhet så gör vi rätt..!Kommer bli bra det här:)

Haft en massa tankar och funderingar senaste veckorna .. så har inte kunnat skriva så mycket här.. Har liksom inte funnits plats.!Mycke man skulle vilja skriva och berätta om.. och framför allt få ur sig, ja lite som en dagbok. Men få påminna mig om att det faktiskt inte är det. Synd tycker jag, men är nog ibehov av att skriva av mig på rikigt.. så får nog dra fram någon gammal bok tror jag:)

Värsta babyboom är de här runt om.. Följer med spänning, och gråter av lycka för någon annans skull. Folk man inte äns känner.! Det är lite bra lustigt. Men tror jag ser mig själv i sitioner med en sån enorm känsla och lycka man känner.. och kan inte annat än att tänka tillbaka till de där ögonblicken !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar