torsdag 19 augusti 2010

Ensamma!

Andreas åkte i Torsdags natt med jobbet till Österrike. lite studiebesök(typ)... å han kommer hem på Söndag natt. Saknar honom redan.. Men har full upp hela tiden känns de som så hinner inte tänka så där super mycket på honom:D. Hoppas han har trevligt iallafall!

Igår var Elliot hos dagmamman mellan 09.30- 13.30. Jag passade på att träffas Mikaela och Stina.. tog en lång rund.. (jag gick även hem till dem och sedan tillbaka). Så gick nog i nästan 1½ timme.. Det var skönt. Hämtade sedan upp Elliot igen. Sedan fick vi besök av lekkompisen Victor och hans mamma:)


Eftermiddagen och kvällen gick förväntansfullt bra att klara ut själv. Är ju inte så van å ha läggning och kvälls matne helt själv..Andreas är ju typ alltid hemma efter jobbet. En gick bra iallafall:) Branen stupade i säng redan kl 19.. båda två och somna inom 10 minuter. Så hade hela kvällen för mig själv. Satt vid datorn, läste tidning och hyrde även en film..som var helt underbart bra'' Remember me''.. Helt klart sevärd!

Barnen som jag trodde skulle vakna upp vid 3 i natt bara för att de la sig så tidigt.. vaknade 06.10 idag på morgonen.. å de kan jag stå ut med:)

Idag kommer min lillasyster Amanda å hälsar på:) Ska bli kul å ha henne här en stund!

1 kommentar:

  1. Vilka sötnosar du har :)

    Och tack tack tack för tipset. Jag gjorde havregrynsgröt hemma.. så de köpta kanske är mer poppis.. risgröt vet jag inte hur man gör själv.. Men tusen tack för tipset. Alla tips är uppskttade :) Må så gott

    SvaraRadera