fredag 13 augusti 2010

Hallå där igen..

Inte haft nåt sug på att skriva här. Men mycket har hänt .. så lite uppdat kanske:)

SAGA: Har hunnit bli 6 månader å några dagar:) Sitter själv utan stöd, å har gjort nu i ca 3 veckor. Ställt sig upp i spjälsängen så vi har fått sänka ner den.Springer runt i sin gåstol. Ålar sig lite smått på golvet, dock inte framåt än:). Somnar ofta i sin egna säng. Och äter en portion gröt och en portion mat utöver vällingen. Vår duktiga flicka:) Å hon bara älskar sin storebrorsa som hon skrattar allra mest åt.

Elliot: Vår underbara pojk som kommer med nya ord och meningar mest varje dag! Har vart blöjfri både natt och dag i lite mer än 2 veckor:) Hur duktig som helst. Inte en ända blöja, det är duktigt tycker jag:) Leker mer å mer med sin syster:)Gud vad jag älskar mina barn!!!


Lite annat som hänt förutom alla vardagsbestyr , hmm jag har trappat ner lite med cambridgen, för för tillfället bara en påse om dagen och det funkar bra. Har sammanlagt gått ner 10 kg:) Nåt annat kul som har hänt är att jag har fått jobb:) Kontrakt inom äldrevården, som börjar gälla 1 september. Kvällar och helger när Andreas är hemma med barnen. nu ska jag självklart inte jobba varje dag å varje helg utan: Nån dag i veckan å nån helg i månaden till att börja med.:)Ska bli kul. Såg på mitt förra kontrakt att jag har vart hemma sedan 2007:) Det är länge;)Lite för länge.

Troligtvis ska vi hyra ett hus här i B-måla som vi kommer kunna ha 3 månaders uppsägning om vi skulle hitta ett annat vi vill köpa:) Huset är på 150 kvm:) Vilket är väldigt mycket större än de vi har nu: 80kvm.

Nu kom Andreas med Pizza, efterlängtad kan jag lova. Hållt mig nu i ca 1 månad:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar