lördag 21 augusti 2010

Lördag! Födelsedag!

Idag vaknade barnen kl 06.10 igen.. känns som dom har en inställd klocka i sig:) Har haft fullt upp hela morgonen.. handlat, städat.. badat barnen..puuh. Nu sover de lite middag å jag tar mig en välbehövd paus. igårkväll somnade barnen kl 19.. jag var skit trött så jag hoppade i säng kl 21:) haha en fredagkväll.. skit tråkig jag vte.. men var verkligen helt slut.. å man vte ju inte me barnen.. kan ju vakna kl 06 nästa morgon;)

När som helst kommer min kusin Marie med hennes 2 tvillingflickor.. som är 1 månad yngre än Elliot bara. Så idag ska dom ligga över här, å de ska bli mysigt. kräftkäk blir det i kväll.. Marie är galen i kräftor.. även jag i hennes sällskap.

Sist när Andreas å jag skulle äta kräftor slutade det med att Andreas inte ville ha mitt iallt.. blir inte lika gott liksom när man ensam sitter där å äter.(visserligen satt han jämte, men ändå inte lika gott;)

Idag fyller även Andreas år.. å hemma är han ju inte! Ringde å grattade honom i morse.. men kommer ju hem imorgon (söndag)natt. Och ledig på måndag så blir väl till att fira lite då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar