tisdag 20 april 2010

jobbig..idag är det jobbigt

Hatar min vikt å har i de senaste åren alltid gjort. Idag känns de mer, persiener nerdragna till hälften och har inte orkat lyfta ett finger. Elliot är lite små krasslig men ingen feber, så blir nog dagmamman imon. Igår blev de en promenad med Jennie på gatan bredvid och sedan direkt ett Zumba pass på 20 min innan Saga ville ha min uppmärksamhet lite mera! Är nu på min andra dag utan godis, läsk eller större onyttigheter, äter frukost, lunch och middag å och så 2 små mellanmål. Dricker mycket och hoppas nu för gudarna att när jag anstränger mig lite hårdare med min jädra vikt att de ska löna sig något med. Hoppas så klart det gör det och får mig motiverad till att leva ett hälsosammare och mer motionerande liv.

1 kommentar:

  1. Zumba? Läser det lite överallt men har ingen aning om vad det är? Super nyfiken! :) Tycker endå du kämpar på bra...jätte duktig! KRAM

    SvaraRadera