måndag 26 april 2010

Ny bil:)



japp vi har kostat på oss en ny bil:) en ford mondeo, alltså en sådan vi hade innan men en 01:) Fick även vår gamla såld igår, mycket snabb å smidig affär:)

I lördags hade vi besök av moster Nettan och kusin Erik:) Trevligt å kålpudding blev de till middag, mumma:)

Söndag var vi på lite kalas i kalmar hos Andreas bror och flickvän Lina som fyllde 25år. Även där mycket trevligt. Hade Madde å Victor på besök på förmiddagen och barnen lekte kanon kanon.. inte ofta de händer längre;)Men beror väl på åldern kanske!

Å idag tog vi vagnen bort till Myggan för att lämna Elliot, han ska vara där hela dagen. Jag har hunnit plocka undan en del å tvättat lite.Saga ligger ute i vagnen så gutt å sover.. Vilket väder vi har!!

8 kommentarer:

  1. Hej, & tack för din kommentar. Ja vi har testat med närhet också. Vi kör semperdroppar och miniform sedan en dryg vecka tillbaka och de har hjälpt. Därför som jag tror att det var jordgubbarna nu.. Återstår att se :)

    SvaraRadera
  2. ÅHH vad söööt hon är. :D jag blir rörd. :) Hur känns det? =D
    Hur gammal är hon nu? :D

    SvaraRadera
  3. hehe, Okej. :) Söt va hon. :D Ska ni ha fler barn? :P
    Hur gammal är den första lilla killen. ;)

    SvaraRadera
  4. Hur gick förlossningen på lilltösen? :D

    SvaraRadera
  5. Men den va rätt lätt ändå, =D
    Min tog ju 22 min. så nästa blir snabbare =P haha. :P
    Ja jag är sugen på en till tills nästa år. :P men jag håller på med en liten "övertalning" på killen. :P Han vill, men kanske inte så snabbt intill. :P

    SvaraRadera
  6. hehe, är de jobbigt? Eller härligt med två små busungar? Hur tog storebror det? Är han avis?

    SvaraRadera
  7. jo men de få du ju ut sen igen. när dom blir äldre! ;) därför vill jag ha snart igen! ;)

    SvaraRadera
  8. Ok vad bra att ni hittat en bil ni trivs så bra med :D Jag har ju inget körkort så jag dömer ju bara utseendemässigt haha så får Henke kolla resten om det är nåt att ha :) Men han är en sån volvonörd så blir inget annat här. Men låter honom bestämma så länge den är fin och rymmer allt vi måste få plats med :)

    Hur mycket plats har ni över i bagaget när ni har syskonvagnen där i? :)

    SvaraRadera