onsdag 7 april 2010

sorry..

sorry för dålig uppdat. men vart lite mycket här. Under påskgelgen drog vi till Ödevata. Å jag tog mig upp på hästen igen:) Var riktigt kul faktiskt men dessvärre blev de en ridtur i spöregn:D Men lika kul ändå! Hade de mysigt hela familjen tillsammans med morfar å Malin. Mostrarna Elin och Emma var iväg så dom såg vi inte till! Jag har sån fruktansvärd träningsvärk på insidan av låren av ridningen. Sedan har Madde å jag kört igång me Zumban:) Riktigt kul, så nu har jag träningsvärk av den me:D Gutt, de ska ju kännas!!
Idag drar de iallafall iväg till kalmar, jag ska hitta mig lite kläder å sånt! Under tiden ska Elliot vara hos farmor. Men fortsätter dagen hos henne och äter middag där oxå. Andreas ska passa på att måla lite till på husfasaden.
Imorgon fredag får jag å barnen inte vara hemma, eller ja inte på lördag eller söndag heller för den delen. Andreas å hans bröder ska måla å fixa hela vårt tv-rum under helgen, å så behövs de några timmars utvädring av frärglukt, så jag å barnen ska tillbringa fredagseftermiddagen tillsammans med Madde och Victor och sedan lördagen och söndagen ska vi vara i Ödevata.
På måndag ska jag bara ta en filmdag framför tvn, hur fint väder de än är:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar