måndag 25 oktober 2010

Hittat rätt

Jag har hittat rätt sätt att röra och svettas på :) Helt underbart.. nåja inte underbart kanske men väldigt skön känsla jag känner när jag står röd som en tomat med svetten rinnandes från alla håll och kanter inne på GYMMET!!Fattar knappt det själv men har varit på gymmet alla dagar utom i lördags:) Och ingen träningsvärk what so ever..kanske att det stämmer att det är bättre att träna bort den? Jag trivs som fisken i vattnet iallafall och känner att jag har hittat mitt sätt att komma hemifrån utan att vara något som helst beroende av att ha någon annan med mig vid tränings tillfällena-- and i like it! Har några dagar kvar på min 12 dagars provträning, men har redan fattat beslutet att jag ska fortsätta:)

Idag dock blir det ingen träning, båda ungarna är snoriga och krassliga .. även Andreas och jag känner oss tunga i huvudet. Men Andreas gick ändå till jobbet idag, får väl se hur det känns imon!

Ne nu ska jag trolla fram lite käk på bordet:)

1 kommentar:

  1. Så duktig du är! Kul att du hittat ngt som passar dig.
    Hoppas ni blir friska snart. :)

    SvaraRadera