lördag 2 oktober 2010

Träningsvärk from hell..

Fy fan säger jag, vilken träningsvärk från Corepasset i torsdag!!!! Kommer knappt upp ur sängen. ! Men på ett sätt är de väldigt skönt, då vet jag att det gjorde nån nytta de där passet:). Bokade en tid på gymmet med instruktion och sedan är det 12 dagars prövotid på gymmet:). ME like! Så ska jag sedan bestämma mig om vart jag ska vara å träna.!

Jag fick lite sovmorgon idag, Andreas tog barnen. När de kom in å väckte mig var Saga jätte trött. Jag somnade Saga i vår säng och Andreas och Elliot gick ut för att röja de allra sista i källaren! Nu sitter jag här me frukost jämte mig och har Bumbibjörnarna på i bakgrunden:) Härligt med lördagar!

Igår, alltså Fredags var Andreas pappaledig , vi sov lite längre allihopa:) Sedan drog vi till Öppna förskolan hela familjen:) Sedan blev de lunch på Kina i m-ås. För att sedan hem och klippa gräs, räfsa äpplen och plocka ihop sakerna från sandlådan:)

Kvällsmaten bestod av varmamackor Elliot, Sagas och mina egenplockade kantareller och trattkantareller:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar