tisdag 26 oktober 2010

Biblioteket

Sitter just nu på biblioteket i m-ås. I brist på annat, ne men kände att jag behövde komma hemifrån.. skulle träna egentligen..svängde in för att låna böcker . Å nu känner jag inte alls för någon träning.. allmänt seg å hängig i kroppen så antar attdet bara borde jäkligt dumt att åka å träna.! Men får på nåt sätt jävligt dåligt samvete att jag inte rör på mig---svettas i floder och blir tomat röd--. Ibland kan det bli lite för mycket för mig, att jag ska på nåt sätt överdriva,just för att tillfredsställa mig själv.. För att må bättre, som träning,viktnedgång å en massa andra saker.! Idag är en dålig dag, kanske märks lite på inlägget?

Känner mig som äkligast i världen idag.. ??!!?...För tillfället inte så bra mellan mig å sambon,just därför sitter jag här.! AAAaa,vet inte varför jag skriver detta men,ibland känns det som att man lossas att allt alltid är så där JÄVLA BRA! Idag är en pissig dag.. å jag har kännt mig pissig ett bra tag nu,men går väl över--brukar det ju göra!

Vet bara att jag älskar mina barn så jädra mycket <3.. För tillfället sjuka barn då de har både feber och har ögoninflammation båda två:(

3 kommentarer:

  1. de går alltid upp o ner i ett förhållande..
    men de ordnar sig till slut:)
    vi har haft de lite jobbigt med men nu är de uppåt min sambo vart av med jobbet i juni, vi har fått leva på min lön som är max 13000 o han har inte fått några a-kassa pengar än och imorgon börjar han på sitt nya jobb! :)
    Vi har haft de lite dåligt i förhållandet då han vart arbetslös för han mår inte bra av att vara hemma, han måste göra något!
    vad är de som är dåligt i erat förhållande då??

    SvaraRadera
  2. Personligen tror jag att alla förhållanden har sina upp och nedgångar, bara att alla inte pratar öppet om dom.
    Om ni har en liten svacka nu är kanske inte så konstigt med flytt, stress och sjukdomar som präglat vardagen.
    Ibland räcker det med några timmar ifrån varandra för att det ska kännas lättare att komma hem.
    Hoppas det löser sig och att ni båda är på bättre humör imorgon. :)

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig gumman! Ring om det är något... Tusen kramar

    SvaraRadera