måndag 11 oktober 2010

Mobilt.. hej då!

Mitt mobila bredband jag fick hem förra veckan är skit kasst:(.. Hackar å stannar hela tiden typ.. å imellanåt riktigt segt! Så blir till att skicka tillbaka nu iveckan..för som tur e hade jag 2 veckors prov... Så troligtvis kommer jag att vara utan internet närmsta veckorna, tills vi får in tv och bredband. Skulle visst ta lite tid eftersom förra paret som bodde här har nåt bundet här till i nån vecka . Sen skulle det ta några veckor innan man fick hem det man beställde.:(. Så då vet ni att jag lever även fast jag inte är här inne å skriver:)


Härligt väder vi har idag:) Glad man blir. Ska hämta Elliot til kl 14 sedan hem å göra köttfärspaj . Elliot och jag ska på simning ikväll:) Ska bli kul, hoppas att prinsen lyssnar lite bättre på mig idag:)

Har försökt sätta upp skohyllor idag, men kom fram till att man var tvungen att plugga.. provade men kom på tt det nog inte riktigt var min grej. Så lämnar det till Andreas å Saga ikväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar