onsdag 1 december 2010

Dag 3 mina föräldrar.

Börjar med min mamma,hon är 40 år gammal och har 3 barn: Mig (som är äldst), Min lillebror (halvbror)som är 19 år och vår lillasyster(vår halvsyster)som är 7 år. Hon är Född och uppvuxen i Lindås i Emmabodakommun. Vi har alltid haft lite svårt förvarann och vi har ingen vidare bra relation. Och vi låtit bli att ha kontakt över huvudtaget ett par gånger. Just nu jobbar vi på det, och innerst inne hoppas man på att det kan få vara som det är nu för all framtid. På en lagom nivå!!


Min pappa är den bästa:)Ser jätte mycket upp till honom, mer än vad jag vill erkänna;)hah. Min pappa är 42 år gammal. Bor tillsammans med sin sambo Malin i Ödevata där de driver vandrahem. Pappa har 3 barn: Mig(som är äldst)och mina halvsystrar, som är 17 år och 15 år.

Mina föräldrar skilde sig strax innan jag blev 1 år och har knappt pratat med varann sen dess. Av vilken anledning?ja skulle jag med vilja veta.. men säkert den samma som har vart mellan min mamma och mig. Alltid var det skitsnack om den andra , särkilt från ena hållet. De var inte de som fick ta smällen av de, utan det var jag.

Men just nu när man själv kommit upp i en viss ålder så bryr jag mig inte så mycket längre, men hoppas innerligt att mina barn ska slippa gå igenom det jag fått med mina skilda föräldrar.

Nu har de barnbarn och det glädjs de båda av väldigt mycket:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar