söndag 5 december 2010

Helg--vips slut!

Helgen har gått hur fort som helst.
Andreas var hemma i fredags medans jag jobbade 07-15.30 så den fredagen jag är van vid fick amn ju inte. Åkte förbi Wretlings (ICA) i Ålem på hemvägen och hyrde ''Twilight Saga, Ecalipse''Så den låg Andreas och jag och kollade på under kvällen:) Fasen va bra den är. Såg den ju på bio och har även läst boken. Men måste säga att böckerna nog är bättre, tyvärr, men så många scener som försvunnit från filmen som är med i böckerna. Längtar till 4:an:)

Löredagen hade Suss och jag bokat bord på Loppisen i B-måla! Jag hade typ bara barnkläder och skor. Så gock väl så där. Fick ihop lite över 250kr..125kr kostade bord och ställning! Så bättre lycka nästa gång:).. Men kul va de.! Ska rota fram lite annat tills nästa gång som va den 26/2-11.

Andreas och barnen åkte in till farmor pia i kalmar under dagen. Där de åkte massa pulka och gjorde en massa annat skoj. Jag hade hittat en barnvagn på blocket, som jag lät Andreas kolla på och besluta om det var något att ha. Hem kom han iallafall med vagnen:)

Idag Söndag, har jag provkört vagnen med Saga i:) Det var en bra vagn.. BRIO SING . För en tusen lapp så kan jag leva med att det ena däcket lät lite:)
Min pappa och plastmamma kommer om en stund, så bäst att börja med maten
!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar