tisdag 22 mars 2011

Ny vecka!!

Haft lite dåligt med jobb, men nu fick jag ikväll och imorgonkväll. Även till nästa vecka, men så svårt å veta så långt innan om jag kan..nämligen lite saker som behövs göras nästa vecka.Så får helt enkelt ringa på måndag när jag vet hur det ser ut. Nu i april är det sista månaden som jag har föräldrapenning, sen måste jag kunna dra in egna pengar. Hoppas på mycket jobb:) Men ändå inte för mycket, vill inte ha barnen hos dagmamma hela tiden heller. Skönt att man kan jobba mycket kvällar, så man är ledig dagar och kunna ha barnen hemma.

Får snart reda på semesterviket, hoppas jag får nåt bra!Med tider och så!


-------------------
Börjar bli nervös, börjar tveka! Vet inte om jag vill längre...vad svårt allt ska vara. Mest tror jag inte att jag klarar det, eller om jag vill. När jag vet vad som händer och sker.Vill så gärna, men inte här och nu. Men vilken känsla ska man gå på? magkänsla`?Grejen är att jag inte riktigt vet vad den säger. Får helt enkelt försöka, men vill absolut inte tvinga mig!
--------------------

1 kommentar: