tisdag 29 mars 2011

Utvilad

Nu känner jag mig noggorlunda utvilad.Legat på soffan istort sätt hela dagen. Nu har jag röjt köket, satt på en tvätt och duschat. Slänger in ett inlägg till nu sen ska jag ta fram några kartonger till.

Måste berätta en härlig sak. En gammal pojkvän fick en dotter härrom dagen, å de gör mig varm i hjärtat:)Allt ont jag en gång gjort honom ångrar jag ljupt och önskar D och hans familj alla lyckönskningar i framtiden.Hoppas allt är glömt och förlåtet från hans sida, men önskar samtidigt att jag en dag ska glömma.Vissa saker sitter visst hårt fast inom en.!

Med allt som hänt denna vecka, och ja jag vet det är bara Tisdag. Vill jag aldrig mera sätta mig själv i en sådan situation. Som jag tidigare har lite smått berättat att jag och min sambo nästan separerat. Nu har vi fattat ett beslut om att flytten till M-ås är sista försöket för oss. Vet inte om vi ska sätta ett datum tills när vi ska sätta punkt. Men jag vet att jag vill inte ge de en chans på år längre. Ingen av oss mår bra av detta, om de inte blir bättre så kan vi helt enkelt inte fortsätta.
MEN , nu har vi inte riktigt kommit dit än. Hoppas det blir lika bra som jag hoppas med flytt, jobb å en vanlig vardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar