torsdag 31 mars 2011

Trorsdag, då blir det pannkakor.

Igårkväll tog jag mig en tripp till affären, sonen min önskade pannkakor till idag:)Så snart ska jag ta fram stekpannan:)Elliot har vart hos dagmamman idag! Saga har sovit rätt mycket på förmiddagen(efter en jobbig natt),så jag har kunnat packa,ta ner gardiner och städat...å så klart hunnit me å kolla på Hem till gården:) Mycket spännande nu;)

Bara på några dagar har jag blivit piggare och orkar mera, det är skönt! Känns som jag behöver mer energi nu me flytt och att jag snart börjar jobba lite mera riktigt.

Är så rädd att jag inte ska orka, eller hinna me allt sen när jag å andreas jobbar. Med hem och barn. Känns som jag inte kommer träffa barnen någonting:/..hade räckt me 30-50% tjänst eller nåt! Aja allt sånt löser väl sig sen. Men jag gojjar fram å tillbaka åå fastnar på allt det negativa.

Det gör jag oftast har jag märkt. Här på bloggen är det inte många glada inlägg:/Men visst oftast när jag behöver skriva av mig så har det hänt nåt eller jag är lite nere. Detta hjälper mig mycket, även fast det ibland känns som man bara nojjar å tänker alldeles för mycket:/

Garaget står fortfarande orört, det har jag inte orkat ta tag i!!Lär bli det sista vi gör innan flytt, då värken jag eller Andreas verkar så taggade att ta de!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar