tisdag 29 mars 2011

Trött

Idag är jag hur trött som helst. Sov på soffan i natt, medans andreas hade hand om Saga som hade feber och tandont.Men ändå är jag sjukt trött.

Andreas och barnen är inne hos farmor och farbror, de skulle nog göra en utflykt till 4h-gården.

Jag ska ligga på soffan istort sätt hela dagen. Men sen ska jag ta hand om huset här, stök överallt. Sen blir det fortsatt packning.

längtar till Fredag nu, längtar till jag får lust att ut å gå lång promenader i m-ås, som förr. Man kunde gå å gå, hur länge som helst...visserligen hade jag hund då men ,haha Saga får väl följa med i vagnen:)
Förrensten,de ringde igår kväll från jobbet. Jag fick ett semstervik, på en av de avdelningar jag trivs bäst på. Ett vik på ca 75 % så de kändes jätte skönt att höra. Schema återkommer de om någon vecka!Vad skönt då vet man hur sommaren ska se ut, om vi kan göra nån minisemester eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar