fredag 18 mars 2011

Mycket just nu!

Förlåt för förra inlägget och att jag inte har skrivit något på länge.!

I helgen ska bakas, städas, börja packa och städa garaget innan flytten, kalas för Elliot som fyller 3 år på måndag. Å vi ska även få in lite jobb både Andreas och jag.Kommer nog bli tufft i helgen, men vi tar att allt eftersom.Skulle ha varit 2 kalas i helgen, men blir bara 1 så det är skönt iallafall. Nästa helg är det barnkalas och sedan drar veckan igång med packning. Hoppas vi håller oss friska igenom allt detta!

Nåt skönt jag måste berätta är att jag kunnat gå en dag extra med skitigt hår:D.. haha .. har nu börjat kunna sätta upp håret och har då inte behövt göra frisyr genom duschning varje dag. Väldigt väldigt skönt.

Idag e de skitsnöö jag ser kommer ner från himmlen,, fy jag som ville ha vår nu! Vem vill inte de!Trött å slöö man blir på en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar