måndag 1 november 2010

Som besatt..

Vet inte vad som hänt med mig men jag har börjat läsa böcker igen. Har inte läst en bok på över 4 år, visserligen försökt , men aldrig hittat nån bra bok som jag velat fortsätta att läsa.

Var på Biblioteket för 2 vckor sedan och lånade Första boken av Twiligt filmerna. Läste ut den på ett nafs, och lånade 2:an.. nu är jag i slutet av 3:an. Det har vart så där super svårt att slita sig i från böckerna, så varje liten minut(nästan)springer jag till boken bara för att vå läsa tvåtre sidor. Har knappt varit vid datorn eller tvn om kvällarne.. boken som gäller. Har även i mellan dessa böcker läst ut en bok som jag haft i hyllan i 2 år..den va kanon! Å blev besviken på mig själv att jag låtit den ligga där så länge utan att jag fått för mig att läsa den:)

Jag älskar Twiligt Filmerna:) Jag blir vimmelkantig när jag tänker på den där Edward:).. Får man det när man är..hmmm 22år gammal;)


Å tack snälla för kommentarena i förra inlägget!

Vi kämpar på här hemma, men ibland undrar man(jag) om det verkligen är värt det!Jag tvivlar och tvivlar jämt och stängt på mig själv. Jag gör vardagen jobbigare än den redan är med alla mina tankar och förvirringar!Tror att det e dax att börja jobba nu:)Men det känns så jädra skrämmande..att börja jobba alltså..jag är rädd att jag inte fixar det.. stress?..Kommer jag fixa allt runt om?Om jag ska vara ärlig så känns det inte så..! Har börjat känna mer och mer att jag blir stressad över all och inget.. går ut över alla åå mest mig själv.!Uscha!Avgudas de som tar sig i genom vardag med jobb och barn, mat , städa..och på nåt sett får det att verka så himla lätt! Lätt osm en pannkaka!!

1 kommentar: