lördag 22 januari 2011

Härligt med Helg igen

Å denna helgen ska jag bara njuta av att jag inte jobbar något.
Saga hade lite feber igår under dag och kväll men gick över sedan. VÄldigt skönt att inte har någon sjukstuga här :)

Andreas å jag tinnade upp våra kräftor vi hade i frysen, de var mumsigt. Åt även räkor och vitlöksbröd. Kräftorna dock som vi kokat själva för några månader sedan var väl inte de godaste direkt. men gick att äta iallafall:)

Fick hem en ny film från lovefilm.se i veckan. Den kollade vi på i går. Var någon sorts miniserie. Starka kvinnor hetter den. Jätte bra tyckte jag men inte Andreas så han somnade:). Anjelina Jolie var med i den.. veerkligen se värdig!

Ikväll ska jag på lite småpartaj oss mina gamla gymnasietjejer:) Gott käk å en massa snack. Ser jag fram i mot.Var inne i stan i Torsdags å köpte födelsedagspresenter. Kunde då inte låta bli när det fortfarande var en del rea på kläder, så köpte mig en super grym tröja inne på MONKI och ett par häftiga leggings på NEW YORKER. Dessa ska jag ha på mig ikväll.:)

Andreas jobbar till 12 idag, så jag och barnen är hemma själva. Barnen leker just nu här inne i hallrummet.. Elliot åker på draken och Saga på sparkbilen. Hon kliver av och på själv och sparkar sig framåt och bakåt över hela rummet. Det har verkligen hänt massa på bara några dagar. Hennes 2 framtänder har även spruckit igenom, så man ser nåt litet vitt som sticker fram. Ser ut som hon kommer få en rejäl glugg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar