onsdag 12 januari 2011

Tråkdag

I natt hade jag feber, kännde av att redan i går kväll.. Jag har lyckats hålla mig frisk länge. Men nu va de min tur. Men mår redan bättre så ska inte klaga:)

Har haft ett par jobbiga dagar, med min vikt, kläder, tråk jävla snöö..som måste försvinna snart, innan jag går i ide. Aa usch ..vill ha vår, en rejäl viktnedgång och kunna få på mig mina kläder:((buuhhh fan va synd de e om mig idag!

Är iallafall på min 3:e dag med diet, men idag har det varit jätte jobbigt. Velat skita i det flera flera gånger.. MEN ne fan, jag vill inte se ut sån här längre, vill kunna ha på mig mina favvokläder.. kunna känna att jag kan trivas med mig själv när jag träffar folk.

I måndags och Tisdags tvingade jag mig själv att träffa lite folk, gick väl bra. Men kan inte annat än erkänna att det var grymt skönt att bara gå i slit och släng kläderna och se ut som satiken efter.
Imorgon kommer Suss och barnen hit, men där efter ska jag nog låta allt vara lite , tills jag mår bättre, kunnat gå av mig några kilon och kan ha mina kläder. För just detta, att träffa vänner(vet självklart att de inte bryr sig hur jag ser ut)och inte trivas med sig själv det får mig att må piss. Men att inte ge tid till att träffa dem och få dåligt samvete.. jaa de mår man ju inte heller så bra av, men de har ju så mycket annat för sig:)

Jag ska jobba torsdag, fredag och söndag, och det mår jag bra av.
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar