söndag 9 januari 2011

Ibland så känner man..

Ibland så känner man att man verken har tid , lust eller ork att träffa folk.. eller ja vänner. Jag är skit tråkig i vissa perioder.. orkar inte träffa dem. Även fast vi kanske skulle ha jätte mycke trevligare än att jag satt hemma å tråkade mig!

Nu under jul har jag gått på mig några kilon till och detta gör att jag kännt av att i kläderna.. bara detta att hitta kläder att ha på sig som man trivs i.. hmm ja.. kan ta upp till en timme ibland innan jag får på mig något av plaggen. Å då bara för att typ gå till affären..Skit.. skittråkigt är det verkligen..-- åå bara mig själv att skylla..

En av grejerna som gör att jag inte vill eller orkar träffa dem. Men också ibland så känner man sig så där jätte äcklig.. skit hår och man har finnar i hela fejan!!

Men nu ska jag försöka mig på allt som har med viktnedgång att göra:)Igen!!!!!

Imorgon börjar jag!

2 kommentarer:

  1. Oj vad jag känner igen mig, jag är preciiis likadan. Orkar inte med några alls periodvis och vill bara bli lämnad ifred så att man kan gå finnig och ofräsch och bara vara. :)

    SvaraRadera
  2. Gutt att jag inte är den ända:)hah..

    SvaraRadera