tisdag 18 januari 2011

Herregisses!

Saga blir snart 1 år:)Var har detta år tagit vägen?? Men ett helt underbart år har det allt vart:)Hon ska firas med släkt och vänner! Vår underbara lilla flicka. Å börjat gå har hon med. Börjat släppa mer och mer,så kanske går helt till sin födelsedag:)

Efter min jobb helg, där jag var tvungen att ta mig utåt lite mera, så har jag piggnat till från min 'mjukiskläder vardag med stripigt hår'. Och det är skönt. Men tror även att vädret har gjort sitt med , bara att få se att snön har minskat.. tycker jag man blir lite piggare igenom.

Har slutat dieten..Gick 6 dagar.. och gick ner 2,5kg. Men nu ger jag upp allt som har me påsdiet att göra. Då jag blir på hemskt humör och det går ut över sambo och barn. Andreas är förstående men tycker att det är onödigt att må så piss som jag gör under mina dietperioder.+ att det oftast slutar med att jag går upp några av mina kilon igen efter några månader. Nej, nu har vi tagit regel här hemma.. att godis är till för att mysa med på Lördagar. Vilket vi har haft svårt med imellan åt. Även småätande och kvällsmacka innan läggdax. Och för min del, mindre potioner. Äter de samma som alla andra, men tar en portion och då lite mindre.
Ska inte väga mig på 2 månader och där med avgöra hur det gått. Tidigare har jag haft som drog att väga mig 2-3 ggr per dag . Ställer undan vågen så länge. Jag ska gå minst 1 timme per dag och skaffa mig någon form av träning 1 gång i veckan.

Hoppas att det ska gå vägen!

Imon ska Elliot till Myggan, då passar Saga å jag på att gå till Musikcafet i B-måla! Ska bli trevligt, var alldeles för länge sedan nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar