fredag 22 juli 2011

Oväder!

Igår var jag själv hemma, Andreas å barnen var hos Farmor Pia för att gå på Kalmar marknad och sedan sova över.

Jag var skit rastlös, kollade på några filmer, hämtade mitt mobila bredband så jag hade iallafall internet. Men va drygt, att vara utan mina älsklingar!

självklart på kvällen drog de igång oväder, som ni säkert många märkte. Jag verkligen hatar åska och blixtrar, och tror hela hela tiden att de ska slå ner. Så imellan åt övervägde jag okm jag till och med skulle gå ut istället. Var skit rädd, försökte ringa Andreas. Men vara bara nödsamtal p¨å mobilen, så kände mig så ensam. Efter ett tag, ett bra tag.. kände man att de avtog och jag kunde äntligen somna. Sov till kl 09.15 idag:) Fasen vad härligt!

Nu väntar och längtar jag till mina älsklingar kommer hem.

Glömt att berätta att familjen som var och tittade på lägenheten i onsdags vill ha den:) Å de vill flytta in ca 20 september å vi flyttar ut ca 1 september:) Så rätt snart!!! Skit härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar