torsdag 7 juli 2011

Tillbaka

Då var vi tillbaka hemmma. Dagarna har gått fort.

Igår badade barnen och på kvällen var jag , Elliot och Elliots morfar ute å fiskade från ca 19-22. Hade super mysigt, Fick massor med aborrar och Mörtar. Så nappade mest intill hela kvällen. Elliot fick efter ca 10 min på sitt spö en jätte fin och stor aborre och även kvällens största. Han vevade och drog upp den helt själv:) Super kväll.

Nu ikväll har jag lagt ut kläder och skor på tradera igen. Massor har jag som bara ligger. Mycket har jag lagt på klädinsamlingen. Rensar gör jag rätt så ofta, vilket är skönt. Vissa saker vill jag verkligen ha ordning och reda på.. Egentligen allt, men vem orkar det?

Imorgon och på lördag jobbar jag. För Andreas är det sista dagen på jobbet i morgon sedan har han semester i 4 veckor, snacka om att jag är avis. Men bara att bita ihop, har ju inte jobbar på många sommrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar