onsdag 13 juli 2011

Vet vad ni tänker !

Idag har vi gjort nåt stort. Och jag vet precis vad ni tänker, samtidigt skäms jag lite granna.

Men vet sen oxå att det vi snart ska göra blir bättre, roligare för oss. Och vi är verkligen super nöjda, men vet samtidgt vad alla tycker å tänker, vilket är tråkigt.

Vi har idag kl 09.30 skrivit på ett papper, att om högst 3 månader(förhoppningsvis tidigare)ska flytta . FLYTTA tänker ni,IGEN!!!.

Ja vi ska flytta, för denna chans får vi nog inte på ett bra tag. Ett hus på hemnet som Andreas visade mig, som jag sa blankt nej till första tiden. Sen tittade jag några ggr på de , pga priset. Ok en visning kan vi väl gå på då!!

Var på visning förra veckan, Å de känndes bara helt kanon:) Storleken, planlösning,mycket av den 70-tals tapet(som jag så starkt gillar) läget och så klart priset!Så en mycket rolig visning, där de bara kändes så rätt för oss. Och många plus för oss att det ligger där det ligger, de underlättar under vintarna med bara en bil.

Så imorgon ska vi betala handpenning:). Och idag är lägeheten uppsagd:)

1 kommentar:

  1. Grattis! Jag är inte en av dem som tycker illa om att ni flyttar i alla fall. Hoppas verkligen att ni kommer trivas. Får man vara nyfiken om vart?? Kram Kram

    SvaraRadera