lördag 27 mars 2010

Glöm inte..

ställa om klockan i natt:) Jag tog mig en promenad runt skäppentorp på ca 1 timme å de va skönt. Men tyckte de va skit drygt då jag gick själv.. eller ja me Saga me då men hon säger ju inte så mycket när hon sover:). Båda barnen är fortfarande hostiga och snoriga men vi tog oss ut iallafall å grillade lite korv i trädgården:) Nu ligger Elliot utslagen på soffan å har nog sovit 2 timmar hitills.. vill inte väcka honom.. lika bra han får får sova min lilla prins, precis kritvit är han i ansiktet.. undra om jag skulle dragit ut honom på förmiddage? Lite frisk luft kan väl inte skada eller? Jag har även hunnit tvätta upp all tvätt i tvättstugan:) Hinns med mycket en lördag när Andreas är hemma. Imorgon ska han jobba på förmiddagen..lite extra pengar behövs nu!Har miljoner saker att göra här i huset.. tapeter som ska fixas, väggar som ska målas, lister som ska målas å sättas på plats å en massa mer.. men i helgen låter vi allt sådant va..orka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar