fredag 5 mars 2010

Love to shop:)

Jag älskar att unna mig lite kläder å små plock:) Lämnade Elliot hos dagmamman, åkte sedan hem å fixade i ordning mig lite å Saga sov under tiden! Hade väg tid på BVC kl 09.30 därefter drog vi in till stan för att hämta upp Isabell! Så blev en heldag inne i stan var inte hemma förrens kl 17.30. Hittade mig ett par skor å ett par stövlar till Elliot. Ett par Jeansleggings, dress till Saga å en vår mössa till mig. Andreas fick som vanligt inget;) Han får allt åka in å handla själv. Saga skötte sig kanon hela dagen.. sov å sov å åt! Men hade glömt bort hur osmidigt de är att ha med sig barnvagn in i affärerna:)
Idag har mitt armband kommit på posten.. Står Elliot och Saga på den .. har inte vågat öppna upp den än:) Lägger upp en bild senare.. Kostade 140 kr med frakten!

2 kommentarer:

  1. Vart har du köpt det?

    SvaraRadera
  2. Köpte det av en tjej som heter Julia: juveliasmycken.se

    SvaraRadera