söndag 14 mars 2010

lördag.

Haft det trevligt i Ödevata, jag fick lite egentid och å passade på att pyssla om Pegasus lite extra:) Fick äntligen chansen (utan gravidmage) att köra min kille lite:) Dock satt jag aldrig i , var ju typ innan jul som vi körde honom sist, men ändå va han så duktig:! Ser fram imot nästa gång! Åkte från Ödevata run tkl 12.30. Åkte runt kalmar på hemvägen och stannade vid lantmännen för att titta ut en traktor till Elliot, som han ska få i födelsedagspresent:) Åkte även till leksaksaffären vid giraffen, och det fick bli en traktor där istället! Men fick inte hem den för vi var fullpackade, så jag får nog ta mig en vända till stan i veckan och hämta hem den! Vi åkte rutn Timmernabben å hämtade vår smörgåstårta som Andreas hade lyxat till det me att beställa för Melodifestivalen:) När vi väl var hemkomna käkade vi lite mat sedan tog vi hela familjen en promenad runt vattentornet! Sedan mös vi med popcorn innan Elliot hoppade i sängen! Andreas å jag kollade på Melodifestivalen så klart:) Å vår favorit vann:) Jippi..Hoppas hon komme rlångt nu då Anna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar