lördag 6 mars 2010

kalashelg..

Igår fredag var vi på lite 2 års kalas hos kompisen Victor:)Alltid mysigt å roligt att vara där! Blev pizza med familjen innan vi åkte hem lagom till läggdax för vår lilla prins! Som oxå fyller 2 år om ca 2 veckor.. helt o fattbart vad tiden gått fort! Vår lilla kille håller på å bli stor ju!
Idag lördag har vi haft min faster Lina och hennes sambo Erik och deras barn (mina kusiner) Malte och Majken på besök. Jätte skoj var det å barnen lekte å lekte! Elliot vågade inte säga imot Malte då han är ca 1½ år äldre. Bara bra tycker tycker jag då Elliot kan behövas läxas upp ibland då han kan vara riktigt bråkig va de gäller leksaker och sånt!Nä mycket mycket trevligt så snart får vi ta oss en sväng och hälsa på dom i Hagby med.!
Saga har sovit ca 1 timme på hela dagen.. vi har burit, vaggat ..och till slut fått henne att somna.. sen vaknar hon efter några minuter efter att man lagt ner henne i sängen. Ändå bär vi på henne jätte länge innan vi lägger ner henne. Så resten av dagen har vi försökt komma på nåt hon gillar .. nåt sätt hon gillar att somna på!.. Till slut somnade hon me tutten i mun jämte mig i Andreas å min säng..kl 19.00 .. hon var supertrött.. så de tårades i ögonen på henne..lilla skruttan! Nu sover båda barnen å Andreas å jag tar kväller framför Melodifestivalen.
Imorgon ska Andreas jobba över fram till 12.00. Därefter kl 15.30 ska vi på kalas hos Andreas storebror i kalmar. Ska bli trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar