måndag 22 mars 2010

Skönt skönt.. Måndag

Idag kom Mikaela och Skott lagom till jag skulle gå bort med Elliot till Myggan kl 08.15. Så gick bort tillsammans å lämnade prinsen, som knappt sa hej då till mig:(. Sedan gikc vi rundan runt skäppentorp på ca 1 timme:) Å Gutt väder va de, jag hade på mig min nya jacka:D Älskar den men .. sitter lite för hårt runt höften(jag e ju bred som en ladugårsplan) så hoppas på att den ska sitta lite bättre om några veckor.:) Tack för sällskapet iallafall:) Lika trevligt som alltid , blev lite mellanmål/fika när vi kom hem.
Saga hade vägning kl 13.00, hon vägde nu 5200g och va 58 lång:) Hon växer så de knakar men följer ändå sin kurva:) Stora tjejen.. snart 2 månade ju! Gick därefter hem en sväng,Saga sov i vagnen ute medans jag drog fram damsugaren å vilade några minuter framför tvn. Gick för att hämta Elliot till kl 15.00, satt å käkade korv på myggan så ville knappt följa med hem. Barnen ahde ätit våfflor till lunch(våffelvecka) , så blev lite smått sugen:) Blir väl till att ställa sig vid järnet nån dag:)hehe. !
Imorgon Tisdag drar jag å Saga efter att ha lämnat Elliot hos dagmamman, till Lennie och Albin i Rockneby. Ska bli spännande å se hur dom bor å se renoveringen som är i full gång:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar