torsdag 23 september 2010

Jobbig dag..

Idag har det vart jätte jobbigt, jag har vart super känslig å ledsen, kan bero lite på att Saga väckte upp mig 03.30 ca och inte ville somna om:(..Men lite annat som spelar in oxå:(

Jag brukar inte gråta men det har jag gjort idag, allt har bara runnit ur mig.. å jag har inte kunnat hålla imot! Förbannade *******! Min dag blev räddad när Suss och Nikki var hos oss under dagen. Men upp och ner har det gått hela dagen!

Helgen är fullbokad. Imorgon fredag ska vi titta och kanske köpa 2 soffor , billigt begagnat:). Hoppas de är fina!! Lördag blir det dop i Misterhult för min lilla kusin Simon. Sedan skriva hyreskontrakt på huset vi ska hyra. aa å på fömiddagen vill jag hinna med loppisen här i b-måla folkets hus:). Söndag drar vi mot Ullared:). Hoppas helgen blir bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar