onsdag 1 september 2010

musikcafe:)

Idag efter att vi var borta och lämnade av Elliot hos dagmamman så träffade jag upp vår blivande granne:) Tog sallskap bort till musikcafet här i b-måla. Min telefon har ringt i massor i dag..sorry! Lika trevligt som vanligt på musikcafet.. musik oc prat med mammorna:) Man märker på Saga att det verkligen är värt å va där en stund. Efteråt blev det en fika med Martina och Eva och deras barn:) En goo räksmörgås fick det bli till lunch.!Å en snickerskaka som var suverän!

Jag som sagt har har ju sånna super promblem med sötsaker å andra goosaker.. Kan äta massor.. men får super duper dåligt samvete efter..-- vem får inte det?..Har sån där mani äöver att goosakerna måste ta slut.. kan inget spara. Min last helt enkelt. Går i bergådalbana det där.. men just nu är jag inne i en sån där period-- kan hänga ihop med att jag inte är 100% psykiskt heller. Men hoppas nån gång att det ska kunna gå över.

Efter att Andreas slutat jobba ska Madde med mig in till kalmar.. jag msåte köpa nåt jag ska ha på mig när jag ska ut på lördag:DD.. Blir en helkväll med Suss:) .. ska bli väldigt trevligt!Men som sagt ska hitta nåt att ah på mig:( Blir inte det lättaste! Promenad med Mikaela efteråt oxå.. så idag är det helt fullspäckat på schemat! Me like <3 .. ibland måste man ha lite extra att göra!

Ne nu ska jag börja med maten.. så dne är klar till Andraes kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar