fredag 10 september 2010

Kommer jag ..

kommer jag att gå på gymmet när jag väl betalat in de där pengarna??? Jobbig fråga! Andreas skulle rent (nästan) ut sagt döda mig om jag inte skulle gå sen. Så många bantingsförsök eller träningsförsök som jag betalat en massa pengar på men som jag bara skitit i eller tröttnat på:(..

Me visst tyckte det var skitkul att få greja med alla dessa maskiner:).. ( typ aldrig vart på ett gym innan).. å springa på löpbandet å svettas:) Var en härlig timme. Ibörjan tyckte jag det var skit jobbigt me blickar från höger till vänster(som jag trodde jag såg), men kom till slut fram till att alla skötte sitt egna liksom. Det fick mig att slappna av en hel del! Fundera en vecka kanske:)

1 kommentar:

  1. Kör gruppträning på vattenpalatset istället då kan du antingen betala per gång eller köpa 10-kort men då kan du välja man alla sorter de har... jag skippar nog gymmet och kör där istället...

    SvaraRadera