lördag 24 oktober 2009

En dag i Ullared!!

Andreas å jag hade ställt kl på 04.30 och satt sen i bilen kl 5.. lagom tid då vi var framme strax innan 9.00. Slapp köer vilket var underbart men fanns knappt en bilparkering så trodde de skulle bli ett helvete å gå runt inne i butiken. Men ne rätt lungt ändå , hittade:

  • strumpor
  • vantar
  • halsduk

till Andreas. Han envisades me att han inte behövde nåt mer.(precis fått en hel kasse med kläder från storebrorsan). Gick sen vidare till barnklädersavdelningen, var lite mer folk där så fick ställa vagnen för att ta oss igenom. Hittade till Elliot:

  • vinterjacka med termobyxor
  • 2 par vantar
  • mössa
  • byxor
  • långarmade tröjor
  • strumpor i massor.

Hittade även lite kläder till den lille i magen:

  • mössa
  • långarmad omlottboddy
  • heldress:)

Så smått:)Blev sedan min avdelning:) Andreas sprang jämte å höll i allt:

  • Lång armad cardigan
  • lila och vit kläning
  • 2 st kortarmade tröjor
  • mammabyxor i svart
  • amnings bh
  • bygel bh
  • vantar
  • mössa

Låter som om jag frossade kläder kanske men jag har verkligen ingenting att ha på mig:( Men sen hade vi en budget vi höll oss efter så blev en del grejer vi fick lägga tillbaka!! Köpte även lite födelsedagspreseter, julklappar men även :

  • Potta till Elliot
  • sittring till Elliot
  • gryta + stekpanna
  • skärbräda å sen en del annat som jag knappt kommer ihåg.

Men vi är kanon nöjda över dagen:) efter vi betalat allt å ska gå ut blir vi framlurrade av en 3 försäljare.. men vi ångrar ingenting.. fick varsin telefon på köpet(gratis)å har även bestämt oss för att at bort hemtelefonen som vi nästan aldrig använder och slösar pengar på att bara ha den ståendes.Även bredbandet kommer bli billigare.! Så en mycket bra affär!!Å både Andreas å jag är nöjda me våra nya snygga mobiler, jag valde en i rosa å Andreas en i silver/grön:) Hemma till kl 19.00 , käkade då lite varma mackor å kollade på idol:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar