söndag 25 oktober 2009

Grävnisse å hämta lillasyster!! Söndag!

Grävkillen kom runt halv nio nu på morgonen, för att gräva igen jorden runt om huset.. äntligen så kan vi snart gå på å laga å måla det sista på huset. Har nämligen inte gått då man inte kunnat nå med stegen. Men nu så, snart:) Elliot följde me Andreas ut för en stund sen, dom skulle även hälsa på kaninerna å ge katterna lite mat. Jag har plockat undan lite å ska snart fixa till mig de sista innan jag ska åka mot Nybro! Ska ju hämta lillasyster Amanda där , ska vara hos oss i några dagar:) Imorgon ska vi efter Andreas slutat jobba åka till simhallen i O-hamn + hämta mina skor som vart på lagning!! Elliot kommer bli överlycklig över att ha Amanda å leka med:) Kommer bli en mysig dag! Så idag blir det pannkakor till lunch och sedan korvstroganoff å ris till kvällsmat. Då Amanda är lite kräsen va de gäller maten så får det bli vad hon tycker om!! Annars skulle de behöva bli dubbla lagningar av mat.. å de har jag ingen lust me:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar