onsdag 14 oktober 2009

ingen färd hemåt.

Ne har tagit mig i kragen och vill se till min systers bästa å inte mitt. Så blir ingen färd mot emmaboda. Sitter istället hähr å ugglar.. plugga .. hmm aa ska snart sätta igång! Hämta Elliot kl 14.00 så har ju ett tag på mig.!Mycket i Psykologi just nu.. hoppas att jag hinner klart med kursen till jul.. annars blir jag väldigt ledsen..:( Så får jobba stenhårt för att hinna:)heh.! Ikväll ska de bli lite tapetsering har jag tänkt.. hoppas jag orkar när timmarna börjar närma sig bara!Andreas har skickat in flera cv nu till olika jobb i emmaboda traktern, men ser mörkt ut.. då de i allmänhet är svårt att få jobb just nu. Alla låter å är så positiva när han ringer dom, men säger att dom tyvärr inte har något ledigt, men om det dyker upp nåt vill dom ha hans cv tillgängligt:) så de e ju bra men tråkigt att det inte finns nåt just nu!! Å då ser de ut som de blir svårt att flytta just nu. ..Andreas kan ju självklart behålla sitt jobb om vi flyttar men blir ju pendlingen som blir jobbig, eftersom vi inte vet hur länge de kan ta innan han kan få ett jobb på närmre håll! Å vi som hade planer på att vara insatta i nya hemmet innan den lilla kommer till världen.. ser mörkt ut just nu på dne fronten.. å gör mig lite besviken över hur vi kunnat planera på detta sett och sett framåt på nåt som kanske inte går att lösa...Någon som har förslag på hur man skulle kunna göra?

1 kommentar:

  1. Som sagt det löser sig alltid till slut, det tar bara lite tid ibland. När det är som mörkast och man inte riktigt ser möjligheterna så klarnar det...jag lovar!!!

    SvaraRadera