torsdag 8 oktober 2009

Sista APU dagen!!

Ja då har man vart på sin sista APU dag på IVA å måste säga att det var lite ledsamt å lämna stället. Avdelning fick en blomma som tack för dessa fyra veckor och jag fick mitt papper ifyllt av handledare med mycket positva och bra meningar om APU tiden hos dom:) Jippi säger jag som inte äns trodde jag skulle kunna bli godkännd under min tid där. Men vad jag har lärt mig, nu känns de som man kan de här med blodprover, hb , blodsocker, mätning av alla (nästan) maskiner. å vad man har fått se en massa :) Har vart toppen:) Men dock så föll jag nästan ihop idag igen, blev helt genom svett å de kändes som hela min kropp va leealös..tyckte de va jobbigt å bara hålla upp mitt huvud:( Fick sitta ner en bra stund å ta de lungt innan jag hade återhämtat mig noggorlunda. Så handledaren tyckte absolut att hon skulle ta ett blodtryck och ett hb, visade sig efter en stunds återhämtning att mitt blodtryck låg på 90/70(tror jag de va) å hb på 115.. så kanske inte så lustigt att man kände sig hängig:( Men ska till barnmorskan nästa vecka så väntar med att härja om att, har kännt att de gånger jag ringt om de vart nåt så har jag bara nojjat om de!! Så tyvärr inte super kul å behöva få tag i henne å sen ändå höra att de kanske är normalt?!!




Men idag går vi in i graviditetsvecka 25:) Tiden har ändå gått lite framåt:) om lite mer än en månad är vi i v.30:)Så de är nästa mål att försöka se fram till:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar