tisdag 13 oktober 2009

Trött

Imorgon e jag ledig, funderar lite smått på att åka neråt Emmaboda å be om att få träffa henne.. min syster..! Men vet inte om jag vågar. rädd för att det blir ett JÄVLA liv om jag skulle dyka upp! hmm vill få allt att bli bra för hennes skull, men visst innerst inne vet jag kanske att de ändå inte blir det , för att mamma å jag hatar varann. Att jag inte är hennes dotter som hon med jämna mellan rum påminner en om!! Men ibland vill man bara be snällt, sätta sig på knä å be snällt att hon ska växa upp, från den 14-åring hon är å se de bästa till sina barn. Jaa dom hon nu har kvar!!
Idag är jag extra trött , mest utav sista lektionen i skolan , där man har en lärare som hmm.. inte är den smartaste å som ska göra allt till ett STORT frågetecken..:(
Har även vart å klippt mig ikväll, kändes skönt då jag vart långhårig ett tag, då jag försökt tjäna in de 300 kr på en månad från att inte klippa mig. Dock inte smart då jag känt mig lite extra nere pga . kråkbo till hår!!! Ne fan va negativ ja e då:) .. men är seg idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar