måndag 19 oktober 2009

å så denna långa dryga Mååndag..

Vart en lång dag i skolan.. kanske inte super lång men från 09.00-16.30 blev de.. inget man är van vid så därför kanske!! Men fått en del gjort å de är skönt. Se ut som att det börjar ordna upp sig med Psykologin.. men puuhh va jag behövt vara på läraren ! Jag får lite panik när man mitt under lektionen ska ha nån jäkla avslappningsgrej på 10 minuter å inte får röra böckerna.. när jag har så jädra mycke å göra, instuderingsfrågor gånger fem som ska göras å en massa man ska läsa på. Så satt typ å stampade i golvet:) Men har nu fått läraren att gå med på att hon ska förhöra mig muntligt på alla perspektiven inom psykologin måndagen efter höstlovet. Skönt tycker jag som vill bocka av så fort som möjligt!!!!! Sen kommer man hem å de är nästan kväller..blev trött så fort jag steg innanför dörren:(.. Tvungen å läsa ett häfte om njurarna å urinvägarna som vi ska gå igenom imorgon..!Sen har Andreas å jag tapetserat klart köket nu efter Elliot gått å lagt sig.. ÄNTLIGEN!! inte en jädra tapetbit till i hela huset!!Skönt att kunna bocka av de me:) Andreas ska köpa de sista listerna å sätta upp i helgen sen blir det elektrikern i början av nästa vecka!!
Imorgon ska jag lämna Elliot en halv timme tidigare hos dagmamman, så imorgon blir det frukost där med. Anledningen är att jag ska förbi barnmorskan å lämna ett urinprov för att utesluta urinvägsinfektion! Sen ska jag även dit på kontroll kl 15 på eftermiddagen:) Så blir första gången jag hör bebisens hjärtljud:)Hoppas att allt ska vara i sin ordning!! Men har en känsla å har haft länge att det kanske inte gör de.. fråga mig inte varför ... bara en sån där känsla.:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar