onsdag 21 oktober 2009

Telefonsamtal...lycka!!

Min syster Amandas födelsedag idag.. 6 år.. känns som vi va på förlossningen igår:)Hon har blivit en stor tjeja. .. Idag hände nåt oväntat.. Amanda ringde, Andreas svarade å blev helt paff. Sen skickade han över luren till mig.. hon frågade om hon fick komma å sova över hos oss.. å jag svarade att det får du fråga din mamma om.. aja blev bestämt att jag ska hämta henne på söndag å att hon ska vara här lite. !! Blir givetvis jätte glad över att prata med henne:) men har ändå tankar på vad morsan vill egentligen.. försöker hon få allt bra genom att som vanligt ha en mellanhand(Amanda) eller har hon äntligen fattat att Amanda far illa? Svårt å förstå ibland..Men nu ska jag vara glad över att Elliot, Andreas å jag ska få ha den totala lyckan här några dagar genom att Amanda ska få vara här:)Nu är jag glad men ändå gråtfärdig över att kanske ett mirakel hänt.! Inga som helst förhoppningar på att det skulle lösa sig mellan mamma å mig .. å de vill jag inte äns .. men att de kanske kan lösa sig så att vi får träffa Amanda.. Men då kommer återigen det STORA kravet om att mamma ska träffa Elliot.. Självklart kanske ni säger men inte så självklart för mig.. tycker de är skit jobbigt...!Å som tidigare för Andreas med..
Men annars en lyckad dag med lite lyckotårar:) Å hon blev så glad för presenten hon fick av oss:) Köpte ett prinsess scrappingbok i rosa:) så hon kan klippa å klistra å dona som hon tycker är så kul:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar