torsdag 8 oktober 2009

Lediga fredag med bilbesiktning!!

Elliot å jag drog oss en stund i sängen idag:) Mysigt!!Har sedan dess tagit de lungt med lite frukost å påklädning. Väntar på att mattläggaren till köket ska komma, men får väl lämna dörren öppen om vi går ut en sväng, orkar ju inte sitta inne å vänta på han hela tiden!!Andreas slutar kl 13 idag å då ska vi åka in till O-hamn direkt å besiktiga bilen , även in å köpa matta till grunden , som vi ska greja å dona med i helgen!! Elliot ska åka till farmor Pia i kalmar i morgon på morgonen å vara hos henne hela dagen. SÅ Andreas kan få grunden klar å jag kan få rummet intill köket klart!! Jag ska slänga upp easy cover tapet å måla väggarna vita, även tapetsera en bit med köks tapeten..ska bli skönt å blir klara me skit!! Jo om jag hinner me ska jag måla murstocken i vitsandfärg(så den blir så där nopprig å fin:)!! Ikväll ska vi käka lite gooare mat, blir potatis, morötter, rödlök i ung. med antingen stekta eller ugns stekt lax:) å sen en kall god sås!Mumma* Här kommer en bild på Elliot å pappa Andreas när dom bygger å hammrade härrom kvällen:)

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Det kom en liten Nova den 7 oktober. :) Hon vägde 2940&48lång. :)
    Gå gärna in och kolla på vår lilla Diamant. =D

    Puss&kram

    SvaraRadera