onsdag 13 april 2011

Äntligen kväll!

Jag har varit extremt trött hela dagen, jäspat från att jag steg upp imorse åå än fortsätter det.

Lämnade båda barnen hos dagmamman kl 09.00. Vi bestämde att jag skulle hämta dem efter lunch vid kl 12.30. å allt hade gårr jätte bra, precis som om båda vart där jämt. Inte en tår, gråt eller något från någon av dem:). Det är väldigt skönt måste jag säga, att veta att jag kan vara lugn nu när jag ska börja jobba. Sen vet man ju aldrig om det blir bakslag, men det hoppas vi verkligen inte på. Som ni säket förstår är vi supernöjda med inskolning och dagmamman:)

Jag har gjort en morotskaka som ska bjudas på under lördagen, Gjort en super go köttfärspaj, vi har vart å hälsat på Andreas på jobbet när han slutade.Badat barnen, dammsugat och städat. Det ända som fattas är en promenad, men jag orkar inte det! Inte idag, nu längtar jag bara efter Greys och Of the map:) Saknar en bit choklad, som skulle suttit fint tills dess:)

På måndag ska jag på mitt första möte med Psykologen. Hoppas att det känns bra med personen..så man slipper byta å leta efter ny:/. Bra tid var det med, efter Andreas slutat jobba så kan inte bli bättre.

Fyndat på tradera: Splitter nytt regnställ åt Elliot från H&M på 70kr med frakt. Bättre begagnade Gummistövlar till Saga på 56 kr med frakt! Det kallar jag fynd.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar