torsdag 7 april 2011

Återstår: Städning!

Vi har rensat allt från huset. Jag har skurat fönsterna runtom inne och ute, vilket var väldigt skönt att få gjort. Garaget är gjort. Då återstår bara själva städningen inne i huset. Nu har vi ju inte bott där så länge, så när vi såg över det så ser det inte jätte svår städat ut. Så GUD så skönt att på söndag lämna över nycklen.

Det har varit jobbiga dagar, jag har nu ringt om en psykolog. De skulle ta upp det på något möte på måndag, sen skulle de höra av sig.

Jag har lite funderingar på jobb både nu och i sommar. Ser ut som jag kanske inte kommer ha någon bil i sommar och det gör att det kommer kanske inte alltid vara så lätt att hitta buss som går de tider jag ska lämna/hämta barn och börja/sluta jobba.Vill så gärna få ihop allt! Men känns så mörkt ibland.

Vissa saker kan och vill jag inte skriva här eftersom jag inte ens berättat för min familj och mina närmaste knappt. Det händer väldigt mycket just nu, men inget jag jag kan skriva av mig om.. iblnad lite frustrerande!

Saga å Elliot tycker om att bo här det märks, vi är ute mycket och det är underbart:)
På måndag ska båda barnen skolas in hos en dagmamma här i M-ås, jag tror det kommer gå jätte bra med inskolningen, för dem båda. Dock har jag lite panik över hur mycket dom kommer behöva vara där, men så e de väl för alla! Känns inte som jag kommer träffa mina barn alls. Så lite panik där.
igår kväll hade jag min kära vän Isabell här på besök:) Vi tog en långpromenad medans Andreas la barnen för natten. Vi hade massor att prata om, vi satt och gungade på gungorna utanför och drömde oss tillbaka till ungdomen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar