torsdag 21 april 2011

Min dag!

Idag fyller jag HELA 23 år:) Vad fort det gått bara hit de senaste åren!
Ikväll blir det lite påskmiddag å påskgodis med min underbara familj:)


Imorgon Långfredag drar vi ner till ödevata, kanske att jag ska jobba å då blir det där efter.! På kvällen blir det utgång på Casablanka:) Var inne i stan i Onsdags å köpte mig lite fint:). Sedan ska vi även hinna träffa Marie med barn från stockholm som är nere på besök. Å så påskmiddag med släkten på lördag. Sedan jobb för min del under lördagkväll. Å även Söndag dag. ! Hoppas att det ska gå bra att köra .. hoppas på lagom trafik men kör väl igenom skogen för säkerhets skull!

Idag har barnen vart hos dagmamman å allt går alldeles perfekt. Saga somnar efter lunch som ingenting! Idag har dem varit påskkärringar :) Så här såg de ut när vi kom hem:)

Trevlig Påsk på er alla, njut nu riktight ordentligt nu under lång helgen
!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar