måndag 11 april 2011

Inskolning hos dagmamma

Inksolningen hos dagmamman Siv går jätte bra, redan efter en dag. Elliot stannade kvar resten av dagen och blev hämtad efter Andreas slutat jobbet. elliot var supernöjd och ville knappt åka hem:) Det känndes skönt. Saga går det oxå bra för tycker jag, hon har mera koll på mig och vill gärna hålla en hand på mig hela tiden. Men vi tar det i hennes takt, men de känns skönt att hon iallafall ska ha Elliot runt sig om dagarna:)

Tvättningen gick bra till slut, jag behövde inte gå ner själv för vi hade besök av min pappa och plastmamma. Men de tog ett bra tag (ca ½ timme)innan vi kom på hur dom funkade med betalkort och så. Denna gång måste vi tryckt nåt fel för 1 maskin kostade 12 kr, annars har jag hört att dom kostar 4-6kr. jaja Vi lär väl oss med tiden, typ efter 1000kr i betalkort;).. Hoppas man träffar på nån granne där nere nån gång så man kan få lite hjälp:)

Idag blir det Öppna förskolan, barnen tycker det är kanon skoj + att jag tycker det är så smidigt att bara gå tvärs över gatan(ca 3 min). Efter blir det en snabblunch här hemma sedan ska vi på inskolning hos siv igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar