måndag 25 april 2011

Utgång!

I fredags var jag med min kusin och moster ute på partaj i Emmaboda. Var på Casablanka för att se Jay Smith:) Lokalen var liten och musiken var hög.. Så man knappt hörde va han sjöng eller sa. Många som tyckte det var dåligt kan jag tänka. Men tror inte riktigt att det var hans fel...för sjunga kan han ju göra:) Nää jag hade super skoj iallfall.. Dansade i si så där 3 timmar. blir inga billiga fyllor för mig längre inte. Drack super mycket mer än vad jag gjort på år å dar..å kände mig bara smått berusad.

När jag är ute, får jag lite små ångest, jag är ingen person som börjar babbla me folk jag inte känner.. hur mycket jag än har druckit. å när jag dansar dansar jag ofta för mig själv om inte annat som med i fredags med min kusin. Men vissa söker ju folk på dansgolvet att dansa med å går från person till person. Det ska krävas jädra mycket för mig att börja dansa med någon jag inte känner, hur full jag än är. Det är lite tråkigt tycker jag, för hade velat släppa loss lite mera. Jag tänker nog alldeles för mycket.. å då även när jag är ute å festar å dansar:(. Just detta med att jag mest är för mig själv under dansgolvet tex gör att jag grubblar över varför ingen dansar med mig..?men e ju inte så lustigt i säg då någon försöker sig på å närma mig , dansar jag några steg å går vidare. Som sagt tror jag tänker för mycket, på hur jag ser ut, hur jag rör mig, vad personen ser framför sig och vad den tycker.
Att man inte bara någon gång bara kan få vara å släppa loss..

Har inte vart hos psykologen än, hon sjukanmälde sig den fösta tiden jag hade med henne, för en vecka sedan..så nu väntar jag på en ny tid. Var lite synd, för jag ville så gärna, men nu har det bara hunnit bli något jobbigt!

Idag Tisdag ska jag på ''läkarkontroll'' och sedan Ge blod-samtal. Sedan ska Saga på 1 års kontroll hos tandläkaren.. måste vara något nytt för i år eller nåt. Elliot var på 2 års kontroll hos tandläkaren första gången.. Sedan hoppas jag på mycket jobb här nu sista veckan denna månaden. Mycket räkningar som ska betalas fram över då ilen inte gick igenom bestiktningen:(..

Härliga väder:) Får nog börja smörja sig lite innan man går ut,även barnen.. Jag brände näsan å kinderna igår när jag var ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar