tisdag 14 juni 2011

En tid utan Facebook.

Nu har det gått ett tag sedan jag tog bort min facebook profil. Har inte koll på hur länge sedan. Men vill bara säga att finns inte en ända tanke att skaffa tillbaka den! Måste även tillägga att jag mår väldigt bra utan den, jag har mer tid till annat. Det blev ett beroende att ha den, och det kunde gå flera timmar och jag kom på att jag inte gjort någonting.Eller kunde jag minsta lilla tid jag hade över, springa å titta om det hänt nåt eller om någon skrivit något. Om vi hade vart bortresta och inte kunnat använda datorn på några dagar.. så var det datorn och facebook jag hade som första tanke när jag kom hem. Sjukt? hmm!

Håller mig till bloggen istället , det mår jag bra av.Och de är alldeles lagom.

1 kommentar:

  1. Tack för "inspirationen" nu lägger jag också ner facebook

    SvaraRadera